تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 تیر 1398 - 20:20
کد خبر : 40805

آغاز مسابقات بیلیارد قهرمانی کشور در رشت

آغاز مسابقات بیلیارد قهرمانی کشور در رشت

رقابت های بیلیارد قهرمانی کشور از روز چهارشنبه با انجام مسابقاتی در دو رشته در رشت آغاز شد. جارستان : در این دوره از رقابتها که به عنوان نخستین دوره مسابقات رنکینگ محسوب می‌شود، زبده ترین ورزشکاران این رشته ورزشی از استان‌های مختلف کشور در دو رشته اسنوکر و ناین بال با هم به رقابت

رقابت های بیلیارد قهرمانی کشور از روز چهارشنبه با انجام مسابقاتی در دو رشته در رشت آغاز شد.

جارستان : در این دوره از رقابتها که به عنوان نخستین دوره مسابقات رنکینگ محسوب می‌شود، زبده ترین ورزشکاران این رشته ورزشی از استان‌های مختلف کشور در دو رشته اسنوکر و ناین بال با هم به رقابت خواهند پرداخت.

در رقابت های رشته اسنوکر که مسابقات آن آغاز شده، ۳۲ ورزشکار برتر این رشته از استان‌های مختلف کشور در رشت حضور یافته اند که که در بازی های انجام شده از دور اول این مسابقات، مصطفی حسینی، محمدرضا ملک زاده و نیما غلامی برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

نخستین دوره رقابت های اسنوکر رنکینگ قهرمانی کشور به مدت چهار روز در رشت ادامه خواهد یافت که در پایان نفرات برتر این رشته انتخاب و به اردوی تیم ملی اسنوکر کشور دعوت خواهند شد.

به گزارش ایرنا، همچنین رقابت های رشته ناین بال نیز پس از اتمام مسابقات اسنوکر از روز ۱۸ تیر ماه با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته از سراسر کشور در رشت آغاز خواهد شد که ورزشکاران حاضر در رشته ناین بال نیز به مدت چهار روز با هم رقابت می‌کنند.

در پایان این مسابقات نیز که جنبه تعیین رتبه بندی ورزشکاران را دارد، نفرات برتر انتخاب و با تعیین رتبه آنان، نفرات برتر به اردوهای تیم ملی رشته ناین بال دعوت خواهند شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.